sobota, 3 sierpnia 2013

Duchowe pielgrzymowanie

Chcemy podzielić się treścią maila, który otrzymaliśmy w sprawie duchowego pielgrzymowania. Publikujemy go oczywiście za zgodą autorki. Dlaczego to robimy? Niech treść tego maila przybliży nam wszystkim to, czym jest duchowe pielgrzymowanie, na czym polega, jak wygląda i do czego może służyć :-) Cieszymy się ze wzajemnej modlitwy!


Treść maila: 

Kochani

Z całego serca zapewniam, że będę każdego dnia modlić się za Wszystkich Pielgrzymów - tych "w realu". Byłam kilkakrotnie uczestnikiem pielgrzymki pieszej, do Częstochowy - gdzie odległość, ryzyko choćby zmienności pogody, zmęczenia itp. trudności jest nieporównywalne do Waszego.
Po pierwszej pielgrzymce do Częstochowy nie chodziłam - nie mogłam stanąć na nogach i przemieszczałam się po domu na czworakach jak niemowlę :) przez 2 tygodnie. Rodzice byli przerażeni, ale wszystko wróciło z czasem do normy, a ja po roku poszłam znów na pielgrzymkę - tym razem aby podziękować Bogu za szczęśliwe narodziny mojej siostry:) - choć rok wcześniej pielgrzymowałam z prośbą do Boga aby urodził mi się brat - Nikodem. Urodziła się Agnieszka. Dziś Agnieszka jest w ciąży i 9 grudnia spodziewa się narodzin dziecka - prawdopodobnie będzie to chłopiec - Witold :)
Bardzo proszę o modlitwę i ofiarowanie choć jednego "ciężkiego momentu w drodze" w intencji szczęśliwych narodzin Witusia (albo Marty:) ) oraz błogosławieństwa dla jego rodziców.

2 komentarze:

  1. Powodzenia zatem na pielgrzymce! Pozdrowienia dla całej ekipy :)
    ks. Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Grazie Padre ;-)

    OdpowiedzUsuń